Для дітей

ДИТЯЧІ ПИСЬМЕННИКИ. ЯКІ ЗМІНИЛИ СВІТ


ДИТЯЧІ ПИСЬМЕННИКИ, ЯКІ ЗМІНИЛИ СВІТ (ПРОДОВЖЕННЯ)



ЛЕГЕНДИ УКРАЇНИ




Збірник дитячих пісень

докладніше дивитися тут***




Казочка "Про День матері"

дивитися докладніше тут***




дивитися докладніше тут***


Мультфільм для дітей "Лисичка та Журавель"

дивитися докладніше тут***


Орігамі "Курчатка"


Квітка лотосу з паперу

дивитися докладніше тут***




Троянди із стрічок

Оригамі "Тюльпан"

дивитися докладніше тут***


Що таке Гратографія



Пам'ятка з самоосвіти
1. Постав перед собою завдання самостійно поліпшувати свої до­сягнення в навчанні, виявляй при цьому наполегливість.
2. Подумай, які риси характеру потрібні тобі в самостійному жит­ті, які з них             ти можеш сформувати в себе під час навчання.
3. Проаналізуй, як ти виконуєш навчальні завдання. Дай собі від­повідь на               запитання:

• Для чого ти вчишся?
• Чи вмієш ти самостійно виконувати навчальні завдання?
• Як ти перевіряєш себе: під час виконання домашнього завдання; коли вже все       виконаєш; плануєш, який вийде результат?
• Як довго ти можеш бути уважним і працездатним?
• У який час протягом дня ти працюєш краще?
• Чи вмієш ти зосередитися на навчальному завданні, коли тобі щось заважає? 
• Чи користуєшся ти пам'ятками під час виконання домашнього завдання?
Сім кроків до вміння організовувати свій час
  1. Складання списку справ.
 2. Упорядкування, класифікація справ у списку.
33.Розподіл списку на два: список регулярних справ і список ін­ших справ.
  4. Перетворення нерегулярних справ на регулярні й точно спла­новані.
        5.  Розподіл регулярних справ на жорстко фіксовані в часі й ті, що мають часові рамки.
    6. Чітке фіксування в часі регулярних справ, закріплення за ними одних і тих самих годин.
7.           Визначення ступеня невідкладності нерегулярних справ, осо­бливо тих, які можуть перетворитися на термінові.
Про раціональний режим навчальних занять
1.  Необхідно в середньому після кожної години розумової праці робити десятихвилинну перерву для відпочинку.
2.  Відпочинок під час перерви має бути активним, саме це підви­щує чутливість нервової системи, зміцнює увагу й пам'ять, активізує розумову діяльність.
3.  Слід враховувати, що в першій половині дня більшість людей має вищу працездатність, ніж у другій.
4.Перш ніж стати до роботи, потрібно її продумати так, щоб у мозку склалася модель готової роботи і весь порядок трудових при­йомів.
5.  Потрібно обирати таку послідовність трудових дій, щоб ре­зультати вже виконаних операцій не були порушені наступними діями.
6.  Слід прагнути до поліпшення умов для виконання наступних операцій у результаті попередніх дій.
Пам'ятки з організації самоосвітньої компетентності учнів
Як готувати домашні завдання?
1.  Приступайте до роботи тільки після відпочинку.
2. Готуйте уроки «сьогодні на сьогодні»: це краща профілактика забування.
3. Починайте роботу з настановою запам'ятати надовго.
4. Під час виконання домашнього завдання чергуйте предмети різ­них циклів.
5. Постійно контролюйте якість виконаного завдання.
• Виконуй домашнє завдання в один і той же час.

• Приготуй все необхідне для завдань: зошити, підручники, олівці, лінійку. Правильно розташуй їх на робочому столі.

• Починай робити уроки з найбільш важкого для тебе предмету.

• Зосередься, не відволікайся. Ти повинен встигнути зробити уроки вчасно.

• Виконуй завдання чітко, акуратно.

• Приготуй завдання з одного предмета. Книгу, зошити і все необхідне з цього предмета відразу склади в портфель. Зроби перерву на декілька хвилин.

• Виконуй всі завдання, ще раз перевір у щоденнику, чи все ти взяв на завтра, чи з усіх предметів.


Як здійснити самопідготовку
1. Виконувати домашню роботу слід починати в точно встановле­ний час.
2. Перш ніж розпочати роботу, перевір готовність робочого місця.
3. Розпочинаючи роботу, зосередься, подумай, із чого почнеш.
4. Намагайся всі утруднення усунути самостійно.
5. Про завдання дізнавайся зі щоденника або закладки в підруч­нику.
6. Якщо забув правило, спробуй пригадати, перевір себе за підруч­ником.
7. Починай самопідготовку в певному порядку, наприклад: мова, математика, читання.


                          "Довідкове бюро"
допоможе тобі навчитися самостійно готувати домашні завдання

Як готувати письмове домашнє завдання
з української мови

      1.  Обов'язково проведи роботу над помилками, які ти зробив при виконанні попереднього письмового завдання. Використовуй пам'ятку роботи над помилками.
2.  Повтори правило, яке ти забув.
3.  Повтори задане правило.
        4. Придумай свої приклади, запиши їх. Перевір, чи правильно ти записав слова, застосовуючи це правило.
5.  Уважно прочитай завдання до вправи.
6. Подумай, що виконуватимеш спочатку, а що потім.
7. Уважно прочитай всю вправу. Усно виконай завдання до неї.
8.       Акуратно виконай вправу письмово.
9.       Уважно перевір свою роботу. 
Як виконувати  домашнє завдання
з літературного читання
1. Відкрий книгу на потрібній сторінці. 
2. Пригадай, про що дізнався на уроці. 

3. Прочитай текст уголос. 

4. Виділи незрозумілі слова, спробуй пояснити їх. 

5. Подумай, яка головна думка цього твору. 
6. Розділи текст на частини, дай заголовки. 
7. Перекажи за планом. 
8. Дай відповіді на запитання й завдання підручника. 
Робота над віршем
1. Прочитай вірш.
2. Підбери до нього малюнки.
3. Знайди образні вислови.
4. Підготуй відповіді на запитання.
5. Визнач слова з логічним наголосом.
6. Визнач місця для читання різним тоном і в різному темпі.
7. Прочитай вірш виразно.
8. Подумай, яка головна думка вірша.
Учись читати правильно 
1. Стеж за словами в рядку, не переставляй їх.
2. Намагайся зрозуміти те, про що читаєш.
3. При читанні будь уважним до кожного слова.
4. Намагайся, читаючи про себе, не шепотіти й не ворушити губами.
Учись читати виразно 
1. Пам'ятай: не можна прочитати виразно, якщо не розумієш змісту.
2. Спробуй уявити собі те, про що читаєш.
3. Визнач своє (та автора) ставлення до подій, персонажів, спробуй при читанні передати його інтонацію, виділяй голосом найважливіше.
4. Визнач головне завдання в тексті (що і як ти хочеш передати).
5. Читай чітко, вимовляючи слова, дотримуйся пауз у кінці речень, між абзацами та частинами тексту й розділовими знаками, які зустрічаються. 

ЯК ГОТУВАТИ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ З ПРИРОДОЗНАВСТВА
1. Згадай без підручника, що було на уроці:
  • Про що розповідав учитель? 
  • Які проводилися досліди? 
  •  Які розглядали таблиці, картини, карти?

2. Прочитай у підручнику запитання до уроку і дай на них відповіді.

3. Прочитай текст підручника.

4. Підготуйся відповідати за темою уроку:
а) продумай план відповіді;
б) розкажи матеріал за цим планом;
в) намагайся не просто розповідати, а й підтверджувати свої знання прикладами з дослідів, спостережень зі свого життя, з прочитаних книг;
г) зроби висновки;
д) відкрий підручник; за допомогою малюнків, тексту і висновків підручника перевір, як ти засвоїв (засвоїла) матеріал.

5. Виконай задані додому завдання. 

Заповіді читача для самостійної роботи з книжкою 

1. Вибравши книжку для читання, пригадай, чи знаєш ти інші твори цього автора. 

2. Прочитай передмову, анотацію, роздивись ілюстрації та виріши, про який час розповідає книга, про що вона. 

3. «Товсту» книжку опановуй частинами. 

4. Читаючи книжку, звертай увагу на те, де і з ким відбуваються останні події. Спробуй уявити й конкретну обстановку, і героїв. 

5. Виділяй усе незрозуміле, формулюй запитання й намагайся знайти на них відповіді самостійно: через ілюстрації чи довідники. 

6. Закриваючи книжку, ще раз подумай над змістом книжки в цілому, віднови в пам'яті головні події сюжету, образи персонажів і спробуй визначити, чим сподобалась тобі книжка, а чим - ні. 

Взявши в руку книжку, прочитай 

1. Заголовок.
2. Прізвище автора (чи відомі тобі його книжки?).
3. Де і коли видана книжка, для якого віку.
4. Анотацію, зміст, передмову (якщо вони є).
5. Розглянь ілюстрації, хто художник? 

Поміркуй: 

1) про кого і про що може йти мова у книжці?
2) чи хотілося б тобі прочитати її? 

Ти прочитав книжку 

Після цього: 

1. Познач слова, значення яких тобі невідоме.
2. Яка основна думка книжки (про що хотів сказати автор).
3. Чому вчить цей твір?
4. Склади план.
5. Підготуй переказ.
6. Чи охоче ти читав книжку? Чому?
7. Назви дійових осіб.
8. Що ти дізнався про героя прочитаного твору?
9. Чи хотілося б тобі прочитати інші твори цього автора або на подібні теми?
Пам'ятка розв'язування задачі

1. Уважно прочитай задачу.
2. Подумай, про що в ній ідеться.
3. Знайди незрозумілі слова.
4. Подумай, що означає кожне число.
5. Виділи в задачі умову.
6. Про що запитується в задачі?
7. Чи можна одразу відповісти на запитання задачі? Якщо ні, то чому?
8. Що відомо, а про що треба дізнатися?
9. Згадай необхідні правила: всього (+), збільшити на ... (+), зменшити на ... (—) .
10. Ця задача проста чи складена?
11. Зроби короткий запис задачі, проаналізуй.
12. Склади план розв'язування.
13. Запиши розв'язання і відповідь.
14. Перевір розв'язання задачі. Склади обернену задачу.

Мульфільм "Троє із Простоквашино"

дивитися докладніше тут***





ПАЗЛИ

РОЗА
МЕТЕЛИК
КІТ
РОЗА 2

Додаткові завдання з математики 


Вітаю учнів нашого класу з першими гарними оцінками

Обчислення з переходом



Про додавання та віднімання


                                                     Додавання

Віднімання

Запрошую у світ сучасної української літератури для дітей

Хрестоматія для читання

Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання  в 1,2 класах (ПЕРЕГЛЯНУТИ)

МАЙБУТНЄ ДИТИНИ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД ЧИТАННЯ









Подібні таблиці будуть добавлятися з іншими вивченими буквами. Діти по них читають слова стовпчиками, рядками, знаходять задані слова (прочитати слова з певною літерою на початку чи в кінці слова, прочитати слова 1 чи 2 стовпчика, або ж дитина вам загадує слово, а ви його відшукуєте  і т.д.; варіантів безліч)

бік
бинт
білка
береза
пік
зубр
зебра
болото
зуб
брат
кобра
Микола
суп
баба
рибка
сопілка
бак
бант
верба
співала
бик
вепр
бобри
капуста
бук
коло
ріпка
Степан

дім
коза
Десна
Дніпро
дим
коса
квіти
пустир
сум
діти
кізка
Данило
сад
ріки
сітка
дерева
зал
сито
зерно
ставок
зір
весна
візок
лелеки
віз
липа
озеро
лазили















рак
рука
росла
корова
рис
роса
пилка
Марина
рік
сира
Пилип
Лариса
пас
липа
сапка
варила
пів
рама
писав
Поліна
Іра
сіра
слива
Павлик
ріс
нора
ранок
молоко

кіт
стіл
океан
Оленка
віл
віск
весло
весело
ліс
поле
Семен
півник
оре
кома
лиска
ворота
три
море
вікно
ворона
рів
пасе
лавка
стукіт
рот
парк
сітка
плитка


нам
мама
ловив
малина
вам
Ніна
налив
лимон
лин         
млин
вилив
ловили
лом
вона
лимон
налила
він
Іван
мамин
намолов
вон
маму
молов
мамина
мав
Ліна
вимив
вилила


сам
лосі
вінок
носили
мак
сани
кавун
солили
лак
Сава
насос
калина
сом
сини
сосна
косили
око
сама
масло
вулики
ліс
кома
смола
кавуни
сім
сова
слава
колосок
                       











Шкільні підручникиДовідник школяра 

тисніть на посилання   довідник






Завдання з літературного читання:


зайти за посиланням Казкар , 

прочитати 3 соціально-побутові казки.

 До однієї з казок зробити малюнок.



Завдання з математики:

зайти за посиланням  вирази



виконати  завдання на вибір ( до 10 виразів) 

в окремому зошиті




Завдання з української мови
зайти за посиланням замітка до газети

написати замітку на окремому аркуші





Вчимо таблицю множення на 2
https://www.youtube.com/watch?v=0nGnS6Sc6A0
Таблиця множення на 3
https://www.youtube.com/watch?v=KKJwRKfTZRE
Український алфавіт
Абетка для дітей - смачні букви

Щоб цікаво і корисно провести час,
 скористайтеся посиланням




Соціальні сервіси для дітей

У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ НЕБЕЗПЕЧНОЇ СИТУАЦІЇ ДЗВОНИТИ ПО ТЕЛЕФОНАМ:

  • Шпаргалка для написання твору-роздуму


    Для багатьох абітурієнтів твір-роздум на ЗНО є чимось незбагненним, та немає абсолютно ніякого уявлення як його писати. Дана шпаргалка допоможе при написанні твору, адже вона містить зразки слів-виразів, на основі яких можна самостійно написати класний твір.
    Спеціальні слова-вирази у творі-роздумі :
    Теза:
    • Я думаю,….
    • Я вважаю,….
    • Мені здається, що….
    • На мою думку….
    • На моє переконання,….
    • Мій погляд на цю проблему такий:…

    Аргументи:
    • Я так вважаю, тому що….
    • Чому я так думаю? Тому що….
    • Аргументом на користь моєї думки може бути те, що….. …
    До того ж….
    • Довести своє твердження я можу такими аргументами: по-перше,…., а по-друге,…..
    • На користь моєї думки можу навести такі аргументи:….
    • Моє переконання грунтується на тому, що, по-перше…., а по-друге,…..
    • Хоч моя думка, можливо, видається дивною, спробую переконати вас такими аргументами:…
    Приклади:
    • Скарбниця світової літератури дає багато прикладів щодо порушеної проблеми.
    • На згадку приходить герой…
    • У зв*язку з порушеною проблемою хочеться згадати твір…
    • Яскравим прикладом саме такого розуміння……особисто для мене є…..
    • Проблема…..дуже актуальна., тому багато прикладів для її розв*язання дає саме життя.
    • Говорячи про…., не можна не згадати….
    • Повертаючись до думки про…., можу навести такий приклад:….
    • Як я вже зазначав,….
    • Щодо цього яскравим прикладом є образ….з твору….
    • Тема мого роздуму порушується у творі…. Там…..
    • Найкращою ілюстрацією такого розуміння проблеми є герой….з твору…..
    • Історія також дає багато прикладів….
    • Один із них…..
    • Згадаймо постать видатного…..
    • Захоплює цього….
    • Хоча мій власний життєвий досвід ще порівняно малий, можу сказати, що….
    • Хочу навести приклад із власного життя….

    Висновок:
    • Отже,можна дійти висновку, що….
    • Підсумовуючи, можна зазначити:…..
    • Таким чином, можна зробити висновок, що….
    • Отже, бачимо, що….
    • На завершення свого роздуму, підсумую:…..

    Вирази-зв*язки:
    • По-перше, по-друге….
    • Повертаючись до думки про…., хочу зазначити, що….
    • Як я вже стверджував,….
    • Як уже зазначалося,….
    • Як можна побачити,….
    Дана шпаргалка може швидко допомогти вам із твором.
  • Сайт для дітей та підлітків "Скринька з секретом"
  • Казки від Наталії Гуркіної
  • Дитячий Інтернет-журнал UA.Ромчик
Корисні сайти для роботи на канікулах:


"Вузлики на пам'ять"

«Як готувати домашні завдання»


    <

    Немає коментарів:

    Дописати коментар